آنوشا جانآنوشا جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خوشبختی ما باتو کاملتر شد

مادرانه...

1394/1/28 15:44
نویسنده : مامان نسرین
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تو بزرگتر میشوی و من عاشق تر

تو بزرگتر میشوی و من دلتنگتر.دلتنگ از اینکه کمتر به من وابسته ای و بیشتر به خودت متکی خیلی دلم میگیرد

وقتی به آن روزها فکر میکنم که از من شاید فرسنگ ها دور شوی مثل الان که من مادرم را گذاشتم و آمدم دنبال

زندگی ام...دلم میگیرد....امروز خیلی دلتنگ شدم وقتی در آغوشت کشیدم و بدونه اینکه عصاره جانم را به تو

بدهم تا بخوابی تو بی تاب بودی و خوابیدی خیلی دلم گرفت و در لابه لای لالایی هایم یک دل سیر گریه کردم تورا

از شیر گرفتم و خودم بیشتر از تو  بی قرارم حالم همچون  پرنده ای است که میخواهد برای اولین بار  به

جوجه اش پرواز را بیاموزد و دلش پراز آشوب  و بیقراری است باور نمیکردم اینقدر برمن سخت بگذرد مادر به فدای

صبوری ات دخترکم که خیلی راحت تر از آنچه فکر میکردم پذیرفتی و وقتی باتو گفتم که بزرگ شدی سرت را روی

سینه ام گذاشتی و بخواب رفتی کاش منهم به اندازه تو صبور بودم احساس خفگی میکنم و هرچه اشک میریزم

 آرام نمیشوم....

 

امروز دومین روزی است که شیر روزت را قطع کردم در یکسال و ده ماه و پنج روزه اگی ات....

 

خدای مهربان  شکرگذارم از تو که این فرصت را به من دادی تا بتوانم با عصاره جانم فرزندم را بزرگ کنم و عاشقانه

به او شیر بدهم بیشتر از نیاز او خودم محتاج بودم که با درآغوش گرفتن هدیه عزیزت به آرامشی وصف نشدنی

برسم خدایا هزاران مرتبه شکرت که مرا لایق دانستی تا مادر شوم و فرشته ای زیبا را به من و همسرم هدیه

کردی و من انسانی پر از خوشبختی هستم که اینچنین هدیه هایی دریافت کردم هر لحظه تورا شکر میگویم ای

مهربان خالق پس عزیزانم را به تو میسپارم پس خودت نگهدارشان باش

 

پسندها (6)

نظرات (5)

تبادل لینک
28 فروردین 94 16:14
سلام وبلاگ خوبی دارید.
مامان نسرین
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون
مامان سمیرا و بابا مسعود
28 فروردین 94 21:05
شیر دادن یعنی اوج از خود گذشتگی مادر...تبریک به این همه گذشت و ایثار...من شیر نداشتم که بدم و از این نعمت بزرگ هم من و هم فرزندم محروم شدیم اما خدا را شاکرم که فرزندم سالم هست...خدا به دختر نازتون عمر با عزت و زندگی پر از شادی ببخشد
مامان نسرین
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون خداروهزار مرتبه شکر بخاطر شادی و سلامتی فرزند دلبندتون همینکه با دل و جان ازش مراقبت میکنید بزرگترین ایثاره همچنین به شماهم خداوند شادی و سلامتی و عمر باعزت بده ان شآلله
ĸoѕαr
31 فروردین 94 16:12
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان نسرین
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف داری باشه حتما سر میزنم چرا که نه!!!
ساجده
22 اردیبهشت 94 22:30
وای عزیزم اشک تو چشام جمع شد فدای آنوشا بشم من که انقدر فهمیده اس بوسسس
مامان نسرین
پاسخ
مرسی خاله ساجی مهربونممممم تو چقدر خوبی و دوست داشتنی
فاطمه مامان آنیتا
22 خرداد 94 12:51
فداش بشم اینقد مهربونه مثل خودت نسرین و چقد فهمیده خدا رو شکر که خیلی راحت تونستی از شیر بگیریش امیدوارم تو بقیه مراحل زندگیتونم اینجوری موفق باشین
مامان نسرین
پاسخ
خدا نکنه فاطی جونم مرسی عزیزمم مهربونی از خودته گلم همچنین شما هم همیشه موفق و شاد باشید