آنوشا جانآنوشا جان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خوشبختی ما باتو کاملتر شد

توجیح نامه یه مامانه تنبل....

1395/4/25 17:57
نویسنده : مامان نسرین
936 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوانندگان عزیز وبلاگ دخترم

غیبت طولانی و  ننوشتن از روزمره های دخترم خودمو هم ناراحت کرده ولی واقعا وقتی نمیمونه که بیام سراغ لب تابو با این سرعته نت خیلی پایین مطلب وعکس بزارم بخاطر همین پناه اوردم به اینستاگرام و ادامه روزمره گی های دخترم رو اونجا میزارم برای من که راحت طلبم بهترین گزینه اینستا بودخندونک

ادرس اینستاگراممون رو میزاریم اینجا تا اگه کسی اینجا همراه همیشگیه وبلاگ دخترم بوده و دوس داره قدم قدم با روزمره گی های ما همراه باشه برما منت بزاره و تشریف بیاره اینستا قدمش روی چشممحبت

کافیه jamali-nasrin65 رو سرچ بزنین بغل

و دیگه اینکه دخترم برای خودش خانمی شده و تقریبا هر لحظه با جمله های قلمبه سلمبه مارو متعجب میکنه و اینروزها من دارم روی اموزشش کار میکنم و تقریبا از اموزشهامون هم عکس میگیریم و به اشتراک میزاریم

دخترم الان سه سال و یه ماهشه و من سپاسگذاری ام از خداوند هر روز بیشتر و بیشتر میشه بخاطر فرشته کوچولوی خونمون

بیشتر از دیروز دوستت دارم دختر یکی یه دونه اممحبت

پسندها (2)

نظرات (0)